sobota, 7 września 2013

Czy to naprawdę musi się tak skończyć?  Rozdział 5.

Serce jest rozdarte tylko w myślach!!!

Leon:
Zastanawiałem się nad tym przez całą godzinę i nie wiedziałem co Violetta widzi w tym Tomasie?!

Cami:
Zastanawiam się czy Maxi jutro przyjdzie czy nie?! Czy wybrać Dj lub Brodweya lub Maxiego wszystkich bardzo kochałam. Postanowiłam poprosić o pomoc moje przyjaciółki Fran i Viole. Wysłałam sms_a Violi a ona odpowiedziała wpadaj do mnie urządzimy piżama party. Od razu napisałam Fran o pomyślę Violi. On odpisała już jadę. I wszystkie trzy wylądowałyśmy w pokoju Violi.

Viola:
Po co chciałaś się spotkać Cami?

Cami:
Chciałam, żebyście mi pomogły w tym kogo mam wybrać Maxiego, Brodweya czy Dj?

Fran:
Cami tu Ci  my nie pomożemy jesteśmy twoimi przyjaciółkami a nie sercem. Ale mogę Ci powiedzieć.

Cami:
No co Fran mów.

Fran:
To, że musisz się spytać serca.

Cami:
Wiesz co chyba masz rację. Dobra nie skupiajmy się na mnie tylko na was jak tam z waszymi sercami?

Violetta:
Ja chyba znalazłam swoją prawdziwą miłość!!!

Cami:
Jaką to Leon?

Fran:
Nie mów mi, że to Fede?!

Violetta:
Nie spokojnie to Tomas. :D

Fran i Cami:
Krzyknęłyśmy razem To SUPER!!!

Viola:
Dziękuję wam bardzo. A ty Fran?

Fran:
Ale co ja?

Viola:
No co z twoją miłością.

Fran:
Dobra powiem wam chodzę z Fede.

Viola i Cami.
To super.

W tym samym czasie w domu Federico.

Fede:
Zadzwonię do Leona i spytam się czy do mnie wpadnie bo musimy pogadać?!
Zadzwoniłem a Leon odpowiedział, że zaraz przyjedzie.
Za chwilę zadzwonił dzwonek do drzwi myślałem, że to Leon ale to był Tomas. Spytałem się co ty tu robisz?

Tomas:
No potrzebuję z tobą pogadać. Usłyszałem tylko jak Fede powiedział musisz z tond jak najszybciej iść. Spytałem się czemu co się stało? On odpowiedział, że Leon zaraz przyjdzie. Powiedziałem okej już idę ale nie zdążyłem Leon stał w drzwiach i gdy mnie zobaczył rzucił się na mnie i mną trząsł i krzyczał "Jak mogłeś zabrać mi moją Viole"?! Ja nic nie odpowiedziałem bo od razu Federico nas  rozdzielił i kazał któremuś z nas wyjść więc wyszedłem.

Leon:
Fede słuchaj ja nie wiem dlaczego to zrobiłem poniosło mnie nie wiem czemu jestem po prostu zły. Fede jak to dobry kumpel powiedział żebym się nie denerwował i powiedział, że obejrzymy jakiś film...


Jak się podoba?  ~~Cami





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz