niedziela, 15 września 2013

Czy to na prawdę musi się tak skończyć?

Czy to na prawdę musi się tak skończyć?   Rozdział 6.

"Ból z czasem minie"

Tomas:
Błąkałem się po ulicy do jakiejś 00:00. Gdy myślałem o mnie i Violi. Poczułem, że ktoś mnie śledzi zacząłem iść coraz szybciej nagle rzuciły się na mnie dwie postacie ubrane na czarno. Jedna z nich zaczęła mnie kopać w brzuch drugi pięściami bił mnie po twarzy starałem się obronić ale nie udało mi się.

Zamaskowany 1:
Zaciągnęliśmy tego Tomasa do naszej bazy, ponieważ szef nas prosił o to żebyśmy go tam przyprowadzili. Nie wiedziałem po co szef kazał poturbować tego chłopaka ale w końcu za coś nam płacił.

Violetta:
Gdy dziewczyny już zasnęły ja wciąż myślałam o Tomasie. Chciałam  do niego zadzwonić ale było za późno pomyślałam, że zadzwonię rano i zasnęłam...

Diego:
Czekałem na moich ludzi i zastanawiałem się czy dobrze robię czy przez jakąś dziewczynę warto wylądować w więzieniu?! Ale później powiedziałem sobie, że Violetta nie jest byle jaką dziewczyną i nie ugnę się przed niczym by ją zdobyć!!!

Tomas:
Uwijałem się z bólu i zastanawiałem się czy mnie wypuszczą czy zabiją?! I bałem się o to czy nie będą chcieli zrobić czegoś Violi...

08:00 u Violetty w domu:

Violetta:

Gdy się obudziłam od razu sięgnęłam po telefon i wykręciłam numer Tomasa...  Dzwoniłam do niego z 20 razy on nie odbierał.. Bardzo się o niego bałam... Nagle usłyszałam głos Cami spytała się mnie co się stało?!
Odpowiedziałam jej... A ona się przestraszyłam...


I jak się podoba? Krótki mało czasu :(  ~~Cami







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz