piątek, 6 września 2013

Czy to na prawdę musi się tak skończyć?    Rozdział 4.

Prawdziwa miłość najbardziej boli. 

Violetta: 
Gdy zaśpiewałam piosenkę złapałam swoją torebkę i jak najszybciej pobiegłam schodami w duł słyszałam za sobą tylko krzyk Angie "Violu zaczekaj dokąd biegniesz?"  Nie zdążyłam jej odpowiedzieć bo wystrzeliłam z domu jak rakieta. Pobiegłam prosto do domu Tomasa. Miałam szczęście bo siedział na ganku i grał na gitarze. Nie wiem jak opisać to co czułam czułam, że trafiłam w dobre miejsce, że to jest mój cel.

Tomas:  
Gdy zobaczyłem Violette nie wiedziałem czy mam się cieszyć czy płakać, bo nie wiedziałem czy ona chce mi powiedzieć, że mnie kocha czy, że kocha Leona. Ale gdy zobaczyłem jej uśmiech nie wiem jak to się stało sam się uśmiechnąłem. 

Violetta:
Wytłumaczyłam Tomasowi, że to on jest tym jedynym i, że to jego kocham. On mnie delikatnie do siebie przyciągnął i mnie przytulił. A następnie wziął gitarę i zaczął grać. http://www.youtube.com/watch?v=VJrCMMKDp4M

W tym samym czasie w Studio 21:

Federico:
 Fran nie rozumiem dlaczego Viola wybrała Tomasa. Ty zawsze byłaś przy mnie i mnie wspierałaś. Muszę Ci coś powiedzieć ale ale...

Fran:
No ale co? Chcesz mi powiedzieć, że mnie kochasz? Federico się na mnie popatrzył takim wzrokiem jak by chciał się zapytać skąd to wiem ?! Fede słuchaj ja ciebie też kocham od dawna strasznie mi się podobasz ale nie wiedziałam jak ci to powiedzieć.

Federico:
No skoro ty mnie lubisz i ja ciebie lubię to może zostańmy parą? Popatrzyłem na Fran a ona się za rumieniła i uśmiechnęła i skinęła głową na "TAK". Ja tak samo się uśmiechnąłem i złapałem ją za rękę i zabrałem na kolację.

Godzinę później w domu Leona:

Leon:
Usłyszałem telefon to była wiadomość od Federico wysłał mi swoje zdjęcie z Fran o to:  


Miałem pytanie do samego siebie dlaczego inni mają swoją miłość a ja nie.


Koniec!!! Jak się podoba? ~~Cami








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz